وبلاگ شخصی

گاه نوشته

«زیباترین مناجات دکتر چمران»

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۲ ق.ظ

 

خدایا
هر چه دوست داشتم، از من گرفتی
به هرچه دل بستم، دلم را شکستی
به هر چه عشق ورزیدم، آن را زایل کردی
هر کجا قلبم آرامش یافت، تو مضطرب و مشوشش نمودی
هر وقت که دلم به جایی استقرار یافت، تو آواره ام کردی
هر زمان به چیزی امیدوار شدم، تو امیدم را کور نمودی...

تا به چیزی دل نبندم و کسی را به جای تو نپرستم و در جایی استقرار نیابم و به جای تو به کسی دیگر، جایی دیگر و نقطه ای دیگر آرامش نیابم.

و فقط تو را بخواهم، تو را بخوانم، تو را بجویم و تو را بپرستم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۴

نظرات  (۲)

۲۴ تیر ۹۳ ، ۰۰:۴۰ علیرصا صبا
بسیار زیبا است. شهید چمران در نوشتن استادند. هنوز هم اگر کسی نوشته های ایشان را بخواند اشک در چشمانش جمع خواهد شد.به عنوان یک انسان  تشکر می کنم از این که شما به فکر این شهید هستید.
۲۴ دی ۹۴ ، ۱۵:۱۵ عاشقانه با الله با محمد(ص)تا مهدی(عج)
بسم الله نور
با سلام و تشکر
بسیار عالی بود
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی